Betöltés

Mövenpick Balaland Resort Lake Balaton*****

Mövenpick Balaland Resort Lake Balaton*****

8622 Szántód, Móricz Zsigmond utca 96.

Csatlakozz a 2023. év elején nyitó, 5 csillagos, 109 szobás Mövenpick Balaland Resort Lake Balaton szállodánk csapatához!
Várunk Téged, ha az egyik legnagyobb nemzetközi szállodaipari vállalatnál szeretnél elhelyezkedni, megbízható munkáltatónál, szép munkakörnyezetben.
Munkatársaink és vendégeink a legfontosabbak számunkra!

Belépés Facebook, LinkedIn vagy Profession profillal

FELADATOK:
  • A szállodához tartozó Family Park működéséhez kapcsolódó gyerekprogramok szervezése, vezetése, gyerekek felügyelete
  • A programokon résztvevő gyermekeknek támogató irányítás nyújtása
  • A szükséges eszközök, alapanyagok előkészítése
  • Programszervezéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése
  • A vendégek teljes tartózkodása alatti színvonalas kiszolgálás biztosítása
  • Vendégelégedettséget fenntartó és növelő akciókban való részvétel
ELVÁRÁSOK:
  • Középfokú végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudás, egyéb idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Barátságos, mosolygós attitűd, kisgyermekek szeretete, türelem
  • Kreativitás, kézügyesség
  • Jó szervező és probléma-megoldó készség
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Példaértékű csapatjátékos
  • Szállodaipari tapasztalat előnyt jelent (kiemelten family park / kalandpark területen,gyerekekkel,program-szervezéssel kapcsolatos gyakorlat)
  • Játszóházban vagy óvodában szerzett szakmai tapasztalat előnyt jelent
FELADATOK:
  • A hotel pre-opening időszakában a Front Office munkájával összefüggő feladatok teljes körű ellátása, a Front Office Manager iránymutatása szerint
  • A Front Office részleg munkatársainak betanításában való részvétel
  • A Front Office részleg munka-folyamatainak kialakítása és fenntartása, a Front Office Manager iránymutatása szerint
  • Felelős a vendégek színvonalas kiszolgálásáért, a brand standardek betartásáért
  • A vendég elégedettség és vendég élmény magas szinten való biztosítása
  • Vendégértékelések meg-válaszolása
  • Szobafoglalások felvétele
  • Adminisztrációs feladatok (pl.: jelentések, elszámolások, adatszolgáltatások, határidőre történő elkészítése, számlák, bizonylatok helyességének és jog-szerűségének biztosítása)
ELVÁRÁSOK
  • Legalább 3 éves szakmai tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvismeret, egyéb idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Jó szervező és probléma-megoldó készség
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Példaértékű csapatjátékos
  • Proaktivitás, vállakozó szellem
FELADATOK:
  • A Housekeeping Manager irányításával megszervezi a szobák és a közösségi terek mindennapi rendben tartását, biztosítva az elegáns és tiszta környezetet
  • A Housekeeping Manager-t támogatva, irányítja és ellenőrzi a Housekeeping munkatársak munkáját
  • Koordinálja és ellenőrzi a nagytakarítási munkálatokat
  • Garantálja a vendégeknek nyújtott szolgáltatások kiváló minőségét
  • Felügyeli a vendégszobák karbantartását közösen a műszaki részleggel
  • Ellenőrzi a textíliákat és rendszeresen felügyeli a mosoda és a vasalás szolgáltatásait
  • Kapcsolattartás a külső szolgáltatókkal (mosoda, rovarirtó, stb.) a kifogástalan minőség biztosítása érdekében
ELVÁRÁSOK
  • Legalább 2 év szakmai tapasztalat Housekeeping területen
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Jó gazdálkodási és elemzőkészség
  • Kiváló kommunikációs képesség
FELADATOK:
  • A szálloda HR és munkaügyi folyamatainak teljes körű ellátása
  • Szállodai HR kontakt személy a munkatársak számára
  • Belső kommunikáció
  • Toborzás és kiválasztás adminisztrációja és szakmai támogatása
  • Munkaügyi adminisztráció
  • Új munkatársak integrációja
  • A munkatársak elégedettségét és elkötelezettségét segítő akciók kidolgozása és megvalósítása
  • Kapcsolattartás a szerződött bérszámfejtő céggel, a havi bérszámfejtés előkészítése, helyességének ellenőrzése
  • Kapcsolattartás a szerződött könyvelő céggel
  • Szállodaigazgatói asszisztens helyettesítése
ELVÁRÁSOK
  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • Legalább 3 éves, hasonló munkakörben megszerzett szakmai tapasztalat
  • Legalább középfokú angol nyelvismeret, egyéb idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Jó szervező és probléma-megoldó készség
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Példaértékű csapatjátékos
  • Proaktivitás, vállakozó szellem
FELADATOK:
  • A szálloda folyamatos üzemeltetésének biztosítása
  • Felettese iránymutatása szerint elvégzi a gépek, berendezések és felszerelések tervszerű, rendszeres karbantartását, valamint a bejelentett hibák kijavítását
  • A szálloda műszaki állapotának folyamatos ellenőrzése
  • Nyilvántartja a gépek, berendezések műszaki adatait, jellemzőit
  • Állagmegóvás, az elhasználódott, selejtezett eszközök pótlása
  • Együttműködik a külső kivitelezőkkel
  • Részt vesz a biztonsági szemléken, gondoskodik a feltárt hiányosságok megszüntetéséről
ELVÁRÁSOK
  • Középfokú szakirányú végzettség
  • Legalább 2 éves szakmai gyakorlat műszaki területen
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Alapos, önálló munkavégzés
  • Jó szervező és együttműködési készség
  • Jó probléma megoldó készség
FELADATOK:
  • Általános kézápolás, manikűr, műkörömépítő feladatok ellátása
  • Lakkozás – normál és géllakk
  • Vendégek magasszintű kiszolgálása, udvarias kommunikáció
  • A munkaterület rendben tartása,
  • A szálloda wellness szolgáltatásainak (kezelések, termékek stb.) ajánlása, vendégek részére tájékoztatás nyújtása
  • Tréningeken, továbbképzéseken való részvétel
ELVÁRÁSOK
  • Manikűrös/műkörmös képesítés (továbbképzések előnyt jelentenek)
  • Középfokú angol nyelvtudás, egyéb idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • Jó kommunikációs készség és empátia, segítőkészség
  • Mosolygós, nyitott, barátságos személyiség
  • Vendégorientált hozzáállás
  • Pontos, igényes munkavégzés, rendszeretet
  • Példaértékű csapatjátékos
  • Szolgáltatóiparban, szállodaiparban szerzett tapasztalat előnyt jelent
FELADATOK:
  • Különböző masszázsfajták, kezelések alkalmazása
  • Vendégek magasszintű kiszolgálása, udvarias kommunikáció
  • A munkaterület rendben tartása, textíliák cseréje
  • A szálloda wellness szolgáltatásainak (kezelések, termékek stb.) ajánlása, vendégek részére tájékoztatás nyújtása
  • Tréningeken, továbbképzéseken való részvétel
ELVÁRÁSOK
  • Masszőr képesítés (továbbképzések előnyt jelentenek)
  • Középfokú angol nyelvtudás, egyéb idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • Jó kommunikációs készség és empátia, segítőkészség
  • Mosolygós, nyitott, barátságos személyiség
  • Vendégorientált hozzáállás
  • Pontos, igényes munkavégzés, rendszeretet
  • Példaértékű csapatjátékos
  • Szolgáltatóiparban, szállodaiparban szerzett tapasztalat előnyt jelent
FELADATOK:
  • Általános lábápolás, pedikűr
  • Lakkozás – normál és géllakk
  • Vendégek magasszintű kiszolgálása, udvarias kommunikáció
  • A munkaterület rendben tartása,
  • A szálloda wellness szolgáltatásainak (kezelések, termékek stb.) ajánlása, vendégek részére tájékoztatás nyújtása
  • Tréningeken, továbbképzéseken való részvétel
ELVÁRÁSOK
  • Pedikűrös képesítés (továbbképzések előnyt jelentenek)
  • Középfokú angol nyelvtudás, egyéb idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • Jó kommunikációs készség és empátia, segítőkészség
  • Mosolygós, nyitott, barátságos személyiség
  • Vendégorientált hozzáállás, vendégközpontúság
  • Jó problémamegoldó készség
  • Pontos, igényes munkavégzés, rendszeretet
  • Példaértékű csapatjátékos
  • Szolgáltatóiparban, szállodaiparban szerzett tapasztalat előnyt jelent (kiemelten wellness / spa részlegen szerzett tapasztalat)
FELADATOK:
  • A szállodába érkező foglalások regisztrálása
  • A megrendelések visszaigazolása
  • A lemondási határidők figyelemmel kísérése
  • Árajánlatok készítése, elküldése, nyomon követése
  • Értékesítési akciók előkészítésében és lebonyolításában való aktív részvétel
  • A rendelésállomány naprakészen tartása
  • Az érkező vendégek anyagának ellenőrzése és előkészítése a recepció részére
  • A megfelelő árpolitika alkalmazása, bevétel-maximalizálási feladatok
  • Kapcsolattartás a szálloda partnereivel, vendégeivel
  • A szálloda kintlévő pénzeszközeinek nyomon követése, kapcsolattartás a partnerekkel a kiegyenlítés érdekében
  • Tervek, kimutatások készítésében és árak kialakításában való részvétel
ELVÁRÁSOK
  • Legalább 2 év szakmai tapasztalat szállodai back office vagy front office területen
  • Magabiztos középfokú angol nyelvismeret egyaránt szóban és írásban
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Pontos, igényes munkavégzés, rendszeretet
  • Jó kommunikációs készség, empatikus hozzáállás
  • Jó időgazdálkodási, priorizálási készség, hatékonyság
  • Hatékony együttműködés a szálloda részlegeivel, csapatmunka szeretete
FELADATOK:
  • A szálloda folyamatos üzemeltetésének biztosítása
  • A gépek, berendezések és felszerelések tervszerű, rendszeres karbantartásának, valamint a bejelentett hibák kijavításának megszervezése
  • A szálloda műszaki állapotának folyamatos ellenőrzése
  • Nyilvántartja a gépek, berendezések műszaki adatait, jellemzőit
  • Állagmegóvás, az elhasználódott, selejtezett eszközök pótlása
  • Külső kivitelezők munkájának felügyelete és ellenőrzése
  • Gondoskodik az elvégzett munkák műszaki átvételének lebonyolításáról, ellenőrzi az elszámolásokat
  • Fokozott figyelemmel kíséri a szálloda gazdálkodásával összefüggő műszaki és energia költségeket, energia felhasználásokat
  • Részt vesz a biztonsági szemléken, gondoskodik a feltárt hiányosságok megszüntetéséről
  • Munka-, tűz-, baleset-és környezetvédelmi feladatok ellátása
ELVÁRÁSOK
  • Középfokú szakirányú végzettség
  • Legalább 3 éves szakmai gyakorlat műszaki területen
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Alapos, önálló munkavégzés
  • Jó szervező és együttműködési készség
  • Jó probléma megoldó készség
  • Jó elemzőkészség
FELADATOK:

A szállodához tartozó Family Park működéséhez kapcsolódóan:

  • Medencetér/szaunák felügyelete
  • Vízhőfok ellenőrzése
  • Szaunák ellenőrzése
  • Elsősegélynyújtás
  • A programokon résztvevő gyermekeknek támogató irányítás nyújtása
  • A szükséges eszközök, alapanyagok előkészítése
  • Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése
  • A vendégek teljes tartózkodása alatti színvonalas kiszolgálás biztosítása
ELVÁRÁSOK
  • Úszómesteri/szaunamesteri végzettség előnyt jelent
  • Középfokú angol nyelvtudás, egyéb idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Barátságos, mosolygós attitűd, kisgyermekek szeretete, türelem
  • Megbízhatóság, precizitás
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Példaértékű csapatjátékos
  • Szállodaipari tapasztalat előnyt jelent
FELADATOK:
  • A vendég teljes tartózkodása alatti színvonalas kiszolgálás biztosítása, többműszakos munkarendben
  • A wellness részleg napi beosztásának, foglalásainak szervezése és vezetése
  • A szálloda wellness szolgáltatásainak (kezelések, termékek, stb.) ajánlása, vendégek részére tájékoztatás nyújtása
  • A wellness részleg területének rendben tartása, készletek ellenőrzése
  • Housekeeping részleggel való szoros kapcsolattartás
ELVÁRÁSOK
  • Középfokú angol nyelvtudás, egyéb idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • Jó kommunikációs készség és empátia, segítőkészség
  • Mosolygós, nyitott, barátságos személyiség
  • Vendégorientált hozzáállás, vendégközpontúság
  • Jó problémamegoldó készség
  • Pontos, igényes munkavégzés, rendszeretet
  • Példaértékű csapatjátékos
  • Szolgáltatóiparban, szállodaiparban szerzett tapasztalat előnyt jelent (kiemelten wellness / spa részlegen szerzett tapasztalat)
FELADATOK:
  • Aktív, kreatív munka végzése a konyha cukrász részlegén
  • Folyamatos magas szintű szakmai munka végzése a lehető legmagasabb vendégelégedettség érdekében
  • Az esetleges vendégpanaszok gyors, udvarias megoldása
  • Az aktuális gasztronómiai trendek folyamatos követése
  • Felelős gazdálkodás
  • Adminisztrációs feladatok (készletnyilvántartás, leltározás)
ELVÁRÁSOK
  • Szakirányú végzettség
  • Legalább 3 év szakmai gyakorlat
  • Modern konyhai technológiák ismerete
  • Precíz, dinamikus munka-végzés,
  • Vendég -és minőségközpontú gondolkodás
  • Nagy munkabírás, terhelhetőség
  • Csapatban történő munkavégzés szeretete
  • Kreativitás
  • Megbízhatóság
FELADATOK:
  • Az F&B terület üzemelésének teljeskörű megszervezése és felügyelete
  • Az F&B csapat irányítása
  • A szállodai F&B vendég-forgalom magas színvonalon történő, szakszerű lebonyolítása a maximális vendégelégedettséget szem előtt tartva
  • Aktív részvétel a szálloda reggeli, bankett, a’la carte és bár területeken zajló F&B munka lebonyolításban, a márka sztenderdek maradéktalan betartásával
  • Figyelemmel kíséri a keresletet, vendég-visszajelzéseket, és javaslatot tesz az F&B kínálatra
  • Kiemelt figyelmet fordít a felszolgálók szakmai fejlesztésére
  • Aktívan részt vesz a vendégekkel való kommunikációban
ELVÁRÁSOK
  • Középfokú, szakirányú végzettség
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat éttermi területen
  • Csapatvezetésben szerzett tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Vendég-és minőségközpontú gondolkodás
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Jó együttműködési készség
  • Kreativitás
  • Jó rendszerező és szervező képesség, üzemeltetési gondolkodásmód
  • Igényesség, precizitás
  • Nagy munkabírás és rugalmasság
FELADATOK:
  • A szálloda éttermében, bárjában, rendezvénytermében, teraszán való magas szintű felszolgálói munkavégzés
  • Az éttermi választék kifogástalan ismerete, ajánlása a vendégek részére
  • A rendelések színvonalas felszolgálása
  • Hozzájárulás a vendégelégedettséghez, vendégélményhez
  • Az esetleges vendégpanaszok gyors, udvarias megoldása
  • Pénztárgép kezelése
ELVÁRÁSOK
  • Legalább 2 év szakmai gyakorlat F&B területen
  • Középfokú angol nyelvismeret
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Segítőkész, kedves, empatikus személyiség
  • Dinamikus, udvarias munkavégzés
  • Jó problémamegoldó készség
  • Csapatban történő munkavégzés szeretete
  • Megbízhatóság
FELADATOK:
  • Vendégek tisztelettudó fogadása, üdvözlése
  • Információnyújtás a szálloda szolgáltatásaival kapcsolatban
  • Csomaghordás
  • Taxirendelés
  • Vendégautók parkolása garázsba
  • Lobby és bejárat környékének rendben tartása
  • Recepció munkájának támogatása
  • A Housekeeping részleghez kapcsolódó munkafolyamatok segítése
ELVÁRÁSOK
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Társalgási szintű angol nyelvismeret, egyéb idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • B kategóriás jogosítvány aktív vezetési tapasztalattal
  • Fizikai terhelhetőség (csomaghordás és állómunka)
  • Barátságos, udvarias attitűd
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Igényesség, precizitás, ápoltság
  • Példaértékű csapatjátékos
FELADATOK:
  • A higiéniai előírásoknak megfelelően elmosogatja, rendszerezi és helyére rakja a mosogatóba beadott edényeket, poharakat és egyéb eszközöket.
  • Gondoskodik a mosogató helyiség és a konyha naponkénti takarításáról, az általános rend és tisztaság folyamatos meglétéről.
  • A rábízott eszközök megóvása; törések, eszközhiány minimalizálása.
ELVÁRÁSOK
  • Alapos, precíz, önálló munkavégzés
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Rendszeretet
  • Csapatban való munka szeretete
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
FELADATOK:
  • A vendég teljes tartózkodása alatti színvonalas kiszolgálás biztosítása, többműszakos munkarendben
  • Check-in, check-out, concierge és night audit feladatok ellátása
  • Foglalások szakszerű kezelése
  • Számlázás, kasszakezelés és a hozzá tartozó adminisztrációs folyamatok elvégzése
  • A szálloda szolgáltatásainak értékesítése
  • Együttműködés a szálloda valamennyi részlegével
ELVÁRÁSOK
  • Középfokú angol nyelvtudás, egyéb idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • Jó kommunikációs készség és empátia, segítőkészség
  • Mosolygós, nyitott, barátságos személyiség
  • Vendégorientált hozzáállás, vendégközpontúság
  • Jó problémamegoldó készség
  • Pontos, igényes munkavégzés, rendszeretet
  • Példaértékű csapatjátékos
  • Szolgáltatóiparban, szállodaiparban szerzett tapasztalat előnyt jelent
FELADATOK:
  • A szálloda értékesítési, marketing és PR tevékenységének ellátása a Sales Manager vezetésével
  • Új partnerkapcsolatok kiépítése, a meglevők folyamatos ápolása
  • Vendégkörnek megfelelő ajánlatok kidolgozása
  • Aktívan promotálja a szálloda termékeit és szolgáltatásait
  • Megszervezi és részt vesz az in-house marketing és promóciós eseményeken
  • Partnerlista adatbázis karbantartása
  • Értékesítési és marketing munkához tartozó elemzések, kimutatások elkészítésében való részvétel
ELVÁRÁSOK
  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 1 éves szakmai gyakorlat szállodai értékesítés területén
  • Minimum középszintű, magabiztos angol nyelvismeret
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Jó probléma megoldó készség
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
FELADATOK:
  • Aktív, kreatív munka végzése a konyha különböző részterületein
  • Folyamatos magas szintű szakmai munka végzése a lehető legmagasabb vendégelégedettség érdekében
  • Az esetleges vendégpanaszok gyors, udvarias megoldása
  • Az aktuális gasztronómiai trendek folyamatos követése
  • Felelős gazdálkodás
  • Adminisztrációs feladatok (készletnyilvántartás, leltározás)
ELVÁRÁSOK
  • Szakirányú végzettség
  • Legalább 3 év szakmai gyakorlat
  • Modern konyhai technológiák ismerete
  • Precíz, dinamikus munka-végzés,
  • Vendég -és minőségközpontú gondolkodás
  • Nagy munkabírás, terhelhetőség
  • Csapatban történő munkavégzés szeretete
  • Kreativitás
  • Megbízhatóság
FELADATOK:
  • A szálloda vendég- és személyzeti területeinek tisztán- és rendben tartása a munkáltató által biztosított eszközökkel
  • A szállodai szobák és közösségi területek takarítása, ellenőrzése, a márka elvárásainak megfelelő színvonal betartásával
  • Vendégmosatás összegyűjtése és leadása
  • Textíliák kezelése, hajtogatása, válogatása, összeszámolása
  • A minibár fogyás ellenőrzése, vendégszámlára terhelése, feltöltése
  • A vendégek eseti kéréseinek (plusz párna, takaró, törölköző, szobai bekészítés stb.) teljesítése
ELVÁRÁSOK
  • Precíz, alapos, önálló munkavégzés
  • Igényesség, rendszeretet
  • Megbízhatóság, diszkréció
  • Vendég – és minőségközpontú munkavégzés
  • Előnyt jelent takarítás területén, kiemelten szállodaiparban szerzett tapasztalat

Érdekel valamelyik állás?

Jelentkezz, és rövidesen felvesszük Veled a kapcsolatot!