Betöltés

Minaro Hotel Tokaj - MGallery*****

Minaro Hotel Tokaj - MGallery*****

3910 Tokaj, Csurgó völgy út 3022

Csatlakozz a 2022 novemberében nyitó, 5 csillagos, 101 szobás Minaro Hotel Tokaj - MGallery szállodánk csapatához!
Várunk Téged, ha az egyik legnagyobb nemzetközi szállodaipari vállalatnál szeretnél elhelyezkedni, megbízható munkáltatónál, szép munkakörnyezetben.
Munkatársaink és vendégeink a legfontosabbak számunkra!

Belépés Facebook, LinkedIn vagy Profession profillal

FELADATOK:
  • Éves üzleti tervezés és időszakos előrejelzések készítése
  • Terv, tény kimutatások készítése, cash-flow management
  • Havi, negyedéves és éves pénzügyi, kontrolling jelentések összeállítása
  • Költségkalkulációk, árrés-kalkulációk elvégzése, döntés előkészítő elemzések készítése
  • Havi, negyedéves, éves zárási folyamatok szakértői támogatása
  • Kontrolling riportok fejlesztése, új üzleti riportigények kiszolgálása
  • Audit folyamatokban való részvétel
ELVÁRÁSOK:
  • Gazdasági szakirányú felsőfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat
  • Legalább középszintű, tárgyalóképes angol nyelvismeret
  • Erős MS office ismeret, magabiztos Excel tudás
  • Precíz, pontos, megbízható, önálló munkavégzés a határidők betartásával
  • Kimagasló analitikai és probléma megoldó képesség;
  • Együttműködésre képes, nyitott személyiség, rugalmasság
FELADATOK:

HR feladatok

  • Szállodai HR kontakt személy a munkatársak számára
  • Belső kommunikáció
  • Toborzás és kiválasztás adminisztrációja és szakmai támogatása
  • Munkaügyi adminisztráció
  • Új munkatársak integrációja
  • A munkatársak elégedettségét és elkötelezettségét segítő akciók kidolgozása és megvalósítása

Adminisztratív feladatok:

  • Beérkező számlák, be-és kimenő levelek kezelése
  • Kapcsolattartás a szerződött könyvelő céggel
  • Kapcsolattartás a szerződött bérszámfejtő céggel, a havi bérszámfejtés előkészítése, helyességének ellenőrzése

Általános feladatok:

  • A szállodaigazgató és a részlegvezetők napi munkájának támogatása
  • Aktív részvétel a szállodát érintő projektekben

Üzemeltetési feladatok:

  • Szabad kapacitás függvényében a szállodai üzemeltetés támogatása
ELVÁRÁSOK:
  • HR területen szerzett min. 1-3 év tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Kiváló kapcsolatteremtő képesség
  • Nyitott, empatikus személyiség
  • Támogató hozzáállás
  • Önállóság, felelősségérzet
  • Munkaigényesség, precizitás
  • Hatékonyság
  • Rugalmasság
  • Megbízhatóság, diszkréció
  • Szállodaipari tapasztalat előnyt jelent
  • Adminisztráció, pénzügy, személyi asszisztencia területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
FELADATOK:
  • Kezelések szakszerű, precíz, pontos elvégzése
  • SPA recepciói feladatok előfoglalások rögzítése, vendégek teljes körű informálása, kezelések ajánlása
  • Takarítási feladatok (kezelők folyamatos tisztántartása, SPA területének tisztántartása)
ELVÁRÁSOK:
  • Munkájára és megjelenésére egyaránt igényes, ápolt
  • Legalább svédmasszőri végzettség
  • Rugalmasság, csapatmunka szeretete
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség, udvariasság, vendégközpontúság
  • Motiváció a fejlődésre és tanulásra
  • Kedves és professzionális hozzáállás a vendégekhez
FELADATOK:
  • Medencetér felügyelete
  • Vízhőfok és minőség ellenőrzése
  • Szaunák ellenőrzése és takarítása
  • Elsősegélynyújtás
  • A szükséges eszközök, alapanyagok előkészítése
  • Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése
  • A vendégek teljes tartózkodása alatti színvonalas kiszolgálás biztosítása
  • Szaunafelöntések megtartása
ELVÁRÁSOK:
  • Úszómesteri bizonyítvány
  • Idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Barátságos, mosolygós attitűd
  • Megbízhatóság, precizitás
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Példaértékű csapatjátékos
  • Szállodaipari tapasztalat előnyt jelent
FELADATOK:
  • Aktív, kreatív munka végzése a konyha cukrász részlegén
  • Folyamatos magas szintű szakmai munka végzése a lehető legmagasabb vendégelégedettség érdekében
  • Az esetleges vendégpanaszok gyors, udvarias megoldása
  • Az aktuális gasztronómiai trendek folyamatos követése
  • Felelős gazdálkodás
  • Adminisztrációs feladatok (készletnyilvántartás, leltározás)
ELVÁRÁSOK
  • Szakirányú végzettség
  • Legalább 3 év szakmai gyakorlat
  • Modern konyhai technológiák ismerete
  • Precíz, dinamikus munka-végzés,
  • Vendég -és minőségközpontú gondolkodás
  • Nagy munkabírás, terhelhetőség
  • Csapatban történő munkavégzés szeretete
  • Kreativitás
  • Megbízhatóság
FELADATOK:
  • Az F&B terület üzemelésének teljeskörű megszervezése és felügyelete
  • Az F&B csapat irányítása
  • A szállodai F&B vendég-forgalom magas színvonalon történő, szakszerű lebonyolítása a maximális vendégelégedettséget szem előtt tartva
  • Aktív részvétel a szálloda reggeli, bankett, a’la carte és bár területeken zajló F&B munka lebonyolításban, a márka sztenderdek maradéktalan betartásával
  • Figyelemmel kíséri a keresletet, vendég-visszajelzéseket, és javaslatot tesz az F&B kínálatra
  • Kiemelt figyelmet fordít a felszolgálók szakmai fejlesztésére
  • Aktívan részt vesz a vendégekkel való kommunikációban
ELVÁRÁSOK
  • Középfokú, szakirányú végzettség
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat éttermi területen
  • Csapatvezetésben szerzett tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Vendég-és minőségközpontú gondolkodás
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Jó együttműködési készség
  • Kreativitás
  • Jó rendszerező és szervező képesség, üzemeltetési gondolkodásmód
  • Igényesség, precizitás
  • Nagy munkabírás és rugalmasság
FELADATOK:
  • A szálloda éttermében, bárjában, rendezvénytermében, teraszán való magas szintű felszolgálói munkavégzés
  • Az éttermi választék kifogástalan ismerete, ajánlása a vendégek részére
  • A rendelések színvonalas felszolgálása
  • Hozzájárulás a vendégelégedettséghez, vendégélményhez
  • Az esetleges vendégpanaszok gyors, udvarias megoldása
  • Pénztárgép kezelése
ELVÁRÁSOK
  • Legalább 2 év szakmai gyakorlat F&B területen
  • Középfokú angol nyelvismeret
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Segítőkész, kedves, empatikus személyiség
  • Dinamikus, udvarias munkavégzés
  • Jó problémamegoldó készség
  • Csapatban történő munkavégzés szeretete
  • Megbízhatóság
FELADATOK:
  • Vendégek tisztelettudó fogadása, üdvözlése
  • Információnyújtás a szálloda szolgáltatásaival kapcsolatban
  • Csomaghordás
  • Taxirendelés
  • Vendégautók parkolása garázsba
  • Lobby és bejárat környékének rendben tartása
  • Recepció munkájának támogatása
  • A Housekeeping részleghez kapcsolódó munkafolyamatok segítése
ELVÁRÁSOK
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Társalgási szintű angol nyelvismeret, egyéb idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • B kategóriás jogosítvány aktív vezetési tapasztalattal
  • Fizikai terhelhetőség (csomaghordás és állómunka)
  • Barátságos, udvarias attitűd
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Igényesség, precizitás, ápoltság
  • Példaértékű csapatjátékos
FELADATOK:
  • A higiéniai előírásoknak megfelelően elmosogatja, rendszerezi és helyére rakja a mosogatóba beadott edényeket, poharakat és egyéb eszközöket.
  • Gondoskodik a mosogató helyiség és a konyha naponkénti takarításáról, az általános rend és tisztaság folyamatos meglétéről.
  • A rábízott eszközök megóvása; törések, eszközhiány minimalizálása.
ELVÁRÁSOK
  • Alapos, precíz, önálló munkavégzés
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
  • Rendszeretet
  • Csapatban való munka szeretete
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
FELADATOK:
  • A vendég teljes tartózkodása alatti színvonalas kiszolgálás biztosítása, többműszakos munkarendben
  • Check-in, check-out, concierge és night audit feladatok ellátása
  • Foglalások szakszerű kezelése
  • Számlázás, kasszakezelés és a hozzá tartozó adminisztrációs folyamatok elvégzése
  • A szálloda szolgáltatásainak értékesítése
  • Együttműködés a szálloda valamennyi részlegével
ELVÁRÁSOK
  • Középfokú angol nyelvtudás, egyéb idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • Jó kommunikációs készség és empátia, segítőkészség
  • Mosolygós, nyitott, barátságos személyiség
  • Vendégorientált hozzáállás, vendégközpontúság
  • Jó problémamegoldó készség
  • Pontos, igényes munkavégzés, rendszeretet
  • Példaértékű csapatjátékos
  • Szolgáltatóiparban, szállodaiparban szerzett tapasztalat előnyt jelent
FELADATOK:
  • A szálloda értékesítési, marketing és PR tevékenységének ellátása a Sales Manager vezetésével
  • Új partnerkapcsolatok kiépítése, a meglevők folyamatos ápolása
  • Vendégkörnek megfelelő ajánlatok kidolgozása
  • Aktívan promotálja a szálloda termékeit és szolgáltatásait
  • Megszervezi és részt vesz az in-house marketing és promóciós eseményeken
  • Partnerlista adatbázis karbantartása
  • Értékesítési és marketing munkához tartozó elemzések, kimutatások elkészítésében való részvétel
ELVÁRÁSOK
  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 1 éves szakmai gyakorlat szállodai értékesítés területén
  • Minimum középszintű, magabiztos angol nyelvismeret
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Jó probléma megoldó készség
  • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
FELADATOK:
  • Aktív, kreatív munka végzése a konyha különböző részterületein
  • Folyamatos magas szintű szakmai munka végzése a lehető legmagasabb vendégelégedettség érdekében
  • Az esetleges vendégpanaszok gyors, udvarias megoldása
  • Az aktuális gasztronómiai trendek folyamatos követése
  • Felelős gazdálkodás
  • Adminisztrációs feladatok (készletnyilvántartás, leltározás)
ELVÁRÁSOK
  • Szakirányú végzettség
  • Legalább 3 év szakmai gyakorlat
  • Modern konyhai technológiák ismerete
  • Precíz, dinamikus munka-végzés,
  • Vendég -és minőségközpontú gondolkodás
  • Nagy munkabírás, terhelhetőség
  • Csapatban történő munkavégzés szeretete
  • Kreativitás
  • Megbízhatóság
FELADATOK:
  • A szálloda vendég- és személyzeti területeinek tisztán- és rendben tartása a munkáltató által biztosított eszközökkel
  • A szállodai szobák és közösségi területek takarítása, ellenőrzése, a márka elvárásainak megfelelő színvonal betartásával
  • Vendégmosatás összegyűjtése és leadása
  • Textíliák kezelése, hajtogatása, válogatása, összeszámolása
  • A minibár fogyás ellenőrzése, vendégszámlára terhelése, feltöltése
  • A vendégek eseti kéréseinek (plusz párna, takaró, törölköző, szobai bekészítés stb.) teljesítése
ELVÁRÁSOK
  • Precíz, alapos, önálló munkavégzés
  • Igényesség, rendszeretet
  • Megbízhatóság, diszkréció
  • Vendég – és minőségközpontú munkavégzés
  • Előnyt jelent takarítás területén, kiemelten szállodaiparban szerzett tapasztalat

Érdekel valamelyik állás?

Jelentkezz, és rövidesen felvesszük Veled a kapcsolatot!